Klacht Online Product Service: Onterechte automatische incasso

Klachtnummer
# 113216
Gebruiker
klachtOPS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs is bij mij (zoals bij vele anderen) 12,95 afgeschreven na bestelling van een "gratis" proefpakket. Hiervan ben ik verder niet op enige manier op de hoogte gesteld en ik wens daarom ook dat het per direct wordt teruggestort en dat ik uit het systeem wordt gehaald.

De oplossing

Uit het systeem gehaald worden en terugstorting van mijn geld

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Eline,
    Dit staat gewoon op de site aangegeven en u gaat er daarnaast ook mee akkoord door met de voorwaarden akkoord te gaan.
    Ik zal u nu afmelden dan zult u geen producten meer van ons ontvangen.
    Echter kan ik de 12.95 niet terugstorten.
    Mvg,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen