Klacht Online Product Service: Onterechte dreigmail van hoek en partners!!!

Klachtnummer
# 111705
Gebruiker
Yoramde wit
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandaag een mail gekregen van incassobedrijf van Hoek en partners met de meedeling dat ik zo spoedig mogelijk een openstaande incasso (€54,95) moet betalen omtrent online product service. Wanneer ik dit niet zou doen zou ik uit genodigd worden voor dagvaardiging. Ik schrok hier wel van , ik heb het ook wel gelijk betaald, aangezien ik geen zin had in nog hogere kosten, alleen ze zijn onterecht. Ik heb wel gelijk een mail gestuurd waarin ik ook duidelijk maak dat ik het er niet mee eens ben.

Maandenlang heb ik vast gezeten aan een abonnement van gratis condooms.nl waar ik Op geen enkele manier voor getekend had. Heel veel moeite voor moeten doen om dit uiteindelijk stop te zetten. De laatste twee bezorgingen heb ik gewoon geseald retour gestuurd. Daar heb ik mijn geld ook nog niet van terug gezien.

Ik word nu als het ware dubbel gestraft! Ik hoop dat jullie voor mij een oplossing kunnen bieden.

Gewenste oplossing

Incassokosten terug storten, verhalen ze maar bij die zwendelaars van online product service

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, ik heb u een mail gestuurd om tot een oplossing te komen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen