Klacht Online Product Service: Onterechte dreigmail van hoek en partners!!!
Details
Klacht
Vandaag een mail gekregen van incassobedrijf van Hoek en partners met de meedeling dat ik zo spoedig mogelijk een openstaande incasso (€54,95) moet betalen omtrent online product service. Wanneer ik dit niet zou doen zou ik uit genodigd worden voor dagvaardiging. Ik schrok hier wel van , ik heb het ook wel gelijk betaald, aangezien ik geen zin had in nog hogere kosten, alleen ze zijn onterecht. Ik heb wel gelijk een mail gestuurd waarin ik ook duidelijk maak dat ik het er niet mee eens ben.Maandenlang heb ik vast gezeten aan een abonnement van gratis condooms.nl waar ik Op geen enkele manier voor getekend had. Heel veel moeite voor moeten doen om dit uiteindelijk stop te zetten. De laatste twee bezorgingen heb ik gewoon geseald retour gestuurd. Daar heb ik mijn geld ook nog niet van terug gezien.
Ik word nu als het ware dubbel gestraft! Ik hoop dat jullie voor mij een oplossing kunnen bieden.
Gewenste oplossing
Incassokosten terug storten, verhalen ze maar bij die zwendelaars van online product serviceDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.