Klacht Online Product Service: onterechte incasso

Klachtnummer
# 126264
Gebruiker
BJ
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb Online product service nooit gemachtigd voor automatische afschrijving;
ik heb een ontvangen zending met acceptgiro betaald.
Een klaarstaande incasso heb ik dan ook geweigerd.
Ik wens van Online Product Service helemaal niets meer te ontvangen.
Als ik hen nog iets schuldig ben kunnen ze me een acceptgiro sturen.

De oplossing

Ik heb Online product service nooit gemachtigd voor automatische afschrijving;
ik heb een ontvangen zending met acceptgiro betaald.
Een klaarstaande incasso heb ik dan ook geweigerd.
Ik wens van Online Product Service helemaal niets meer te ontvangen.
Als ik hen nog iets schuldig ben kunnen ze me een acceptgiro sturen.

5 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste B. Jacobs,
    U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.
    Verder bent u ons niets meer schuldig.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    BJ
    Datum
    Hallo Johan van de Klantenservice,
    Je hebt mij geantwoord dat ik niets meer zal ontvangen en dat ik niets meer verschuldigd ben.
    Waarom ontvangt mijn zoon Koen Wouters (op wiens naam de condooms binnen zijn gekomen) nu dan een mail dat er een openstaande betaling is?
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Omdat uw zoon een dag nadat ik hem heb afgemeld de laatste betaling heeft gestorneerd. Toen is er weer een rekening geopend.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  4. Auteur
    BJ
    Datum
    hallo Johan,

    Voor de duidelijkheid mijn zoon heeft niets gedaan. Het kwam op zijn naam binnen maar de incasso waarover ik het in mijn eerste bericht over had had betrekking op mijn bankrekening, en zoals ik al aangaf ik heb nooit een machtiging verleend voor automatisch afschrijven. Dat is waar ik me het meest aan erger.
    Graag verneem ik van je welk bedrag er nog verschuldigd is en waar we dat naar toe over kunnen maken.
    mvrgr
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste B. Jacobs,

    Excuses, dit had ik niet door.
    U kunt het bedrag van 12.95 overmaken naar NL54INGB 0004 5477 66.
    Onder vermelding van het klantnummer 92370.

    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen