Opgelost door Online Product Service: Onterechte incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 348069
Gebruiker
Incasso stop zetten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Men schrijft iedere maand een bedrag af van 12.95 terwijl er reeds een verzoek bij hun binnen is om ongewenst iedere maand een pakketje op te sturen.
Ik ga er, mits er nu geen reactie komt, mijn advocaat op zetten en het gehele bedrag terug vorderen vanaf het begin van het "contract""

Graag ontvang ik van Online nu een schriftelijke bevestiging van de opzegging. Overigens zal de automatisch incasso per heden worden ingetrokken.

Hoogachtend,
Zeer ontevreden klant,

De oplossing

Per ommegaande Contact op te nemen en de automatische incasso per direct op te zeggen

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste E. Peters,

    Wij hebben de leveringen inmiddels beëindigd en u hiervan per e-mail op de hoogte gesteld.

    Met vriendelijke groet,
    Joost Wagenmaker.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Incasso stop zetten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opgelost, zojuist. top.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen