Klacht Online Product Service: Onterechte incasso

Klachtnummer
# 72591
Gebruiker
Jo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had condooms besteld voor 1,95 euro en keurig betaald en opgestuurd gekregen.
Nu heeft het bedrijf een incasso aangekondigd van 12,95 euro !
Deze heb ik geblokkeerd. Ik heb niets meer besteld of mij aangemeld voor een abonnement o.i.d. Ook heb ik geen toestemming gegeven voor het incasseren van bedragen !
Graag met onmiddellijke ingang deze gang van zaken stopzetten en niet nogmaals proberen een bedrag af te schrijven van mijn rekening.

De oplossing

Nu en in de toekomst geen incasso proberen te innen van mijn bankrekening nummer.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,Wij hebben u een mail gestuurd om het probleem op te lossen.
  2. Auteur
    Jo
    Datum
    Ik heb inmiddels een mail ontvangen met daarin de bevestiging dat mijn "zogenaamde" abonnement is stopgezet. Maar het bedrijf heeft wel geprobeerd om nog 12,95 euro van mijn rekening te halen, dit heb ik terug laten storten want op een of andere manier lukte het niet om te blokkeren ! Ik vind het schandalig en misleidend deze actie ! Ik ben dan ook geenszins van plan om deze 12,95 euro te betalen ondanks hun dreigement met verhogingen ed. Heb het pakketje dan ook teruggestuurd.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?