Klacht Online Product Service: Onterechte mail openstaande betaling

LangeGozert

Ik heb zojuist een mail ontvangen over een openstaande betaling voor Gratis-Condooms-Aanvragen.be, waar in de handtekening Online Product Service als afzender stond. Er zou 23 maart een proefzending besteld zijn, waarna de aanmelding bij de service dezelfde dag is opgezegd. De betaling zou mislukt zijn of ik zou niet akkoord gegaan zijn met de automatische SEPA incasso.

Ik heb alleen nooit iets besteld bij jullie site. Ook heb ik nooit iets per post ontvangen. Ik heb ook geen afschrijvingen gehad op mijn rekening. Het is net alsof iemand foutieve informatie heeft ingevuld in combinatie met mijn emailadres. Frappant detail is dat de dienst van Belgische origine is terwijl ik Nederland woon. Daarnaast gebruik ik altijd mijn emailadres met een punt tussen de voor- en achternaam, maar in jullie systeem komt het emailadres blijkbaar voor zonder punten. Kunt u mij hierover contacteren? Is dit wellicht een poging tot phishing?

Indien dit geen phishing van een derde partij betreft: graag wil ik dat mijn emailadres verwijderd wordt uit jullie systeem, maar ook dat dit misverstand over de betaling zo snel mogelijk uit de wereld geholpen wordt.

Online Product Service
    Beste Jan,
    Ik heb uw e-mail adres inderdaad teruggevonden in ons systeem.
    Het gaat hier om een klant om België die waarschijnlijk een verkeerd e-mail adres heeft opgegeven. Uw mail adres is bij deze uit ons systeem gehaald, excuses voor het ongemak.
    Mvg,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?