Klacht Online Product Service: Onvermelde incasso, geen product ontvangen

Klachtnummer
# 73961
Gebruiker
Maggie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb eenmalig meegedaan aan de actie van gratis condooms waarbij ik alleen de verzendkosten hoefde te betalen. Echter werd er een tijd later 12,95 afgeschreven van mijn bankrekening, terwijl ik me niet bewust was van deze kosten, en het product is nooit aangekomen. Ik heb de incasso ongedaan gemaakt, maar nu dreigt het bedrijf met maatregelen. Ik heb al eerder een klacht ingediend maar hier is niet op gereageerd door het bedrijf.

De oplossing

Ik hoef de 12,95 niet alsnog te betalen omdat deze kosten niet duidelijk vermeld stonden op de website. Ik wil de verzendkosten terug gestort hebben omdat het product nooit bezorgd is.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen