Klacht Online Product Service: Onzinverhaal

iiMFHWMb

U stuurde mij op 11-08 het bericht al om het laatste pakketje te retourneren zodat ik niet hoefde te betalen, dat heb ik direct gedaan, waarom stuurd u dan 1 dag later weer een pakketje naar mij toe? Mijn verhaal was duidelijk genoeg, maar u lapt alle kritiek gewoon aan uw laars en gaat gewoon door met uw malafiede praktijken. In vind dit schandalig en zult u hiermee snel moeten stoppen en niet nog meer mensen hierdoor duperen, dan zal ik ook pas stoppen met mijn kritiek. Het wordt tijd dat wij als consumenten gezamelijk u voor het gerecht dagen, en roep iedereen op om zich te melden bij klachtenkompas met klachten over dit bedrijf. DIT MOET STOPPEN!!!!!
Namens ANONIEM

BEDRIJF OPDOEKEN!!!

Online Product Service
    Beste Klaas,
    Het is vervelend dat dit gebeurd is maar hier kunnen wij niet heel veel aan doen.
    Uw pakket wordt namelijk 4 dagen van te voren al ingepakt en verzonden voordat u het ontvangt. Toen u het 1 dag na uw afmelding in de bus kreeg was het dus al een aantal dagen onderweg en op deze manier heeft uw afmelding dit pakket dus gekruist. Dit had achteraf beter gecommuniceerd moeten worden, echter zie ik dat dit pakket inmiddels ook al retour is gekomen. Dit accepteren wij en er staat dan ook geen rekening meer bij ons open.
    Alles is bij deze afgehandeld.
    Johan
    Klantenservice
    iiMFHWMb
    Hallo

Als u de pakketjes 1 dag van tevoren gereed maakt voor verzending,voorkomt u veel van dit soort problemen, en
    daarom zal ik een ieder blijven oproepen zich tegen uw
    bedrijf te keren en moet u echt stoppen met uw werkzaamheden zoals u nu bezig bent, want u blijft hierdoor mensen gewoon duperen en als u geen maatregelen treft om dit te veranderen, blijft u fout bezig! Mensen u bent gewaarschuwd u bent hier een nummer en geen klant want er wordt niet klantvriendelijk gewerkt.
    Online Product Service
    Beste Klaas,
    Ik snap niet waar u momenteel een probleem van maakt, het is toch gewoon correct afgehandeld?
    Hopelijk kunt u de klacht hier voor ons sluiten.
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?