Opgelost door Online Product Service: ooit eens scheerapparaat van gillette besteld voor alleen verzendkosten nu elke maand gratis scheermesjes jammer betaal je 9.95

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 103826
Gebruiker
janine
Datum
6 reacties

Details

De klacht

ooit eens via fb gratis scheersysteem gilette besteld alleen verzendkosten kreeg erna steeds nieuwe mesjes hier ue gratis mesjes blijkt dat ze elke maand 9.95 incasseren wil absoluut niet meer betalen en niks meer ontvangen kunt u me helpen please krijg je met de post elke maand hier uw gratis scheermesjes en dan wel incasseren

De oplossing

stop met sturen wens niks meer te ontvangen en stop metincasseren van 9.95 per maand en dan oook nog zeggen hier uw gratis scheermesjes wil t niet meer gilette sensitive aloe quatro for women

6 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Janine,
    Ik zie dat u 5 dagen geleden bent afgemeld, is alles toen afgehandeld?
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    janine
    Datum
    ja heb een mail dat ik nu meer ingeschreven sta heb sheermesjes retour gestuurd en rek laten blokkeren even afwachten of t niet nog eens gebeurd thx
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Janine,
    Geen probleem, zou u nu de klacht voor ons kunnen sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  4. Auteur
    janine
    Datum
    Hoi Johan
    de laatste verzending heb ik netjes retour gestuurd ook de betaling gewijgerd krigj nu aanmaning dat ik 9,95 moet betalen heb niks ontvangen retour gestuurd dus ga ik ook niet betalen ben bang dat ik van online product service nog niet af ben
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Janine,
    Wij hebben uw pakket retour ontvangen, de rekening is bij deze gesloten.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  6. Auteur
    janine
    Datum
    super geholpen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
janine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen