Opgelost door Online Product Service: ooit eens scheerapparaat van gillette besteld voor alleen verzendkosten nu elke maand gratis scheermesjes jammer betaal je 9.95

janine

ooit eens via fb gratis scheersysteem gilette besteld alleen verzendkosten kreeg erna steeds nieuwe mesjes hier ue gratis mesjes blijkt dat ze elke maand 9.95 incasseren wil absoluut niet meer betalen en niks meer ontvangen kunt u me helpen please krijg je met de post elke maand hier uw gratis scheermesjes en dan wel incasseren

stop met sturen wens niks meer te ontvangen en stop metincasseren van 9.95 per maand en dan oook nog zeggen hier uw gratis scheermesjes wil t niet meer gilette sensitive aloe quatro for women

Beste Janine,
    Ik zie dat u 5 dagen geleden bent afgemeld, is alles toen afgehandeld?
    janine
    ja heb een mail dat ik nu meer ingeschreven sta heb sheermesjes retour gestuurd en rek laten blokkeren even afwachten of t niet nog eens gebeurd thx
    Beste Janine,
    Geen probleem, zou u nu de klacht voor ons kunnen sluiten?
    Hoi Johan
    de laatste verzending heb ik netjes retour gestuurd ook de betaling gewijgerd krigj nu aanmaning dat ik 9,95 moet betalen heb niks ontvangen retour gestuurd dus ga ik ook niet betalen ben bang dat ik van online product service nog niet af ben
    Beste Janine,
    Wij hebben uw pakket retour ontvangen, de rekening is bij deze gesloten.
    super geholpen

janine

Ook een klacht indienen over Online Product Service?