Klacht Online Product Service: Ook ik ben erin getrapt

TvS

Opeens geld van me rekening. Geen idee waarvan, want het staat onduidelijk vermeld. Toen ben ik het rekeningnummer gaan googlen, en kwam erachter dat het toch niet z'n fris zaakje was! Zomaar geld van me rekening, en totaal onverwachts. Hier terecht gekomen via een advertentie op Facebook.

Ik hoop dat ze deze website snel offline halen! Nog een klacht die ik heb, is dat ik geen 5,95 betaalde, maar 12,95. Omdat ik het daarmee oneens was, heb ik deze automatische incasso geannuleerd. Nu aanmaningen gekregen en het is 14,95 geworden. Ik heb hem maar betaald om problemen te voorkomen.

Ik weet niet of ik geld terug kan krijgen, maar hoop in ieder geval dat deze praktijken stopgezet worden voor ze meer slachtoffers maken.

Ik zou graag mijn geld retour ontvangen, dan ben ik bereid de condooms terug te sturen! Lijkt mij een eerlijke deal!

Online Product Service
    Beste Thijs, allereerst was je lid bij gratis-condooms.nl en niet bij condoomactie.nl. De prijzen bij deze websites verschillen, gezien het feit dat de producten die de klant thuis gestuurd krijgt ook verschillen. Je bent inmiddels afgemeld bij onze dienst. Je zult geen zendingen meer krijgen.
    TvS
    Het zou fijn zijn als jullie stoppen met mensen duperen. Het is op deze website toch wel duidelijk geworden dat het niet helemaal fris is waar jullie mee bezig zijn! Ik hoop dat jullie dit zelf ook inzien
    Een lege reactie?
    Jullie nemen dit nier serieus?
    Beste Thijs,
    Wij nemen dit zeker serieus.
    Heeft u verder nog een klacht waar ik u mee kan helpen?
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?