Klacht Online Product Service: Op Facebook is niet aangegeven dat het een abonnement was.

Klachtnummer
# 147685
Gebruiker
cainki
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Enige tijd geleden via Facebook een proefverpakking van uw site ontvangen. In de advertentie staat niet aangegeven dat dit een abonnement betreft. Vandaag ontving ik helaas opnieuw van u een dichte envelop met hierbij een rekening waarbij ik word verzocht €14,95 te betalen. Hier heb ik niet om gevraagd en ben ik ook niet van gediend. Hierbij verzoek ik u om mij in te lichten hoe ik dit retour kan sturen en hoop ik niet meer in uw bestand te staan. Aankomende dinsdag hoop ik u telefonisch te kunnen bereiken. Alvast bedankt.

De oplossing

Contract stop zetten en deze levering retour zenden zonder betaling.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,

    Wij hebben u afgemeld voor verdere zendingen. Het laatste ontvangen pakket kan conform de actie niet retour gestuurd worden. Hier bent u zelf mee akkoord gegaan en deze dient u dus nog wel te betalen.

    Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij dit uiteraard graag.

    Met vriendelijke groet,

    Jan

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen