Klacht Online Product Service: OPZEGGEN "ABONNEMENT" : KLACHT ONLINE PRODUCT SERVICE

Klachtnummer
# 71452
Gebruiker
diederik01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs een gratis proefpakket besteld waarbij slechts € 1,95 was voor verzendkosten. Inmiddels blijkt Online Product Service daar via de achterdeur een abonnement van gemaakt te hebben. Maandelijkse toezending en int per/mnd € 12,95.
Heb gisteren de producten retour gestuurd en OPS verzocht (mail) onmiddellijk te stoppen en heb incasso gestorneerd en rekening geblokkeerd. Ik ontvang maar geen antwoord (bevestiging) van OPS.
Wil hierbij nogmaals aangeven dat er onmiddellijk gestopt moet worden.

De oplossing

Stoppen met automatische incasso's ik wens geen verzendingen meer te ontvangen. Mij uitschrijven van het abbonement en schriftelijk een brief of mail ter bevestiging

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,
    Wij zullen mailcontact met u opnemen om tot een oplossing te komen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen