Klacht Online Product Service: Opzeggen "abonnement'
Details
De klacht
Zoals zovelen een proefzending gehad voor € 1,95.Vervolgens aan een abonnement vastzitten, dit abonnement is inmiddels opgeheven.
Echter blijven ze mij aanmanen voor de "openstaande" rekening die ik heb laten storneren. Nu is er € 2,00 bij en hierna komt er € 40,00 bij.. SCHANDALIG !!!!
En dat staat er op hun site dat ze
(quote: We zijn een zeer vernieuwend en ondernemend bedrijf dat het internet gebruikt om op een efficiente manier producten te verkopen.
Door het gemak van het internet te combineren met een goed gevoel voor service & kostenmanagement brengen we onze producten voor een zeer scherpe prijs aan de man.)
tsss laat me niet lachen, ik verwacht zeer spoedig een oplossing anders ben ik genoodzaakt de teller verder aan de zetten (á € 90,00 per uur)
De oplossing
Niets meer vernemen van deze oplichters clubDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.