Klacht Online Product Service: Opzeggen "abonnement'

Klachtnummer
# 65993
Gebruiker
TacoV
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zoals zovelen een proefzending gehad voor € 1,95.
Vervolgens aan een abonnement vastzitten, dit abonnement is inmiddels opgeheven.
Echter blijven ze mij aanmanen voor de "openstaande" rekening die ik heb laten storneren. Nu is er € 2,00 bij en hierna komt er € 40,00 bij.. SCHANDALIG !!!!
En dat staat er op hun site dat ze
(quote: We zijn een zeer vernieuwend en ondernemend bedrijf dat het internet gebruikt om op een efficiente manier producten te verkopen.

Door het gemak van het internet te combineren met een goed gevoel voor service & kostenmanagement brengen we onze producten voor een zeer scherpe prijs aan de man.)

tsss laat me niet lachen, ik verwacht zeer spoedig een oplossing anders ben ik genoodzaakt de teller verder aan de zetten (á € 90,00 per uur)

De oplossing

Niets meer vernemen van deze oplichters club

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, ik zie dat er op vrijdag 4 juli contact met u is geweest en dat de zaak is afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen