Klacht Online Product Service: Opzeggen abbonement

Klachtnummer
# 84172
Gebruiker
Van burken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb eenmalig een bestelling ontvangen van 10 condooms voor 1,95 euro.
Nu wil ik geen verdere bestellingen ontvangen. Ik heb geprobeerd mijn abonnement op te zeggen door telefonisch contact, maar ondanks dat de telefoontijden zijn vermeld op de ontvangen brief wordt er om die tijd niet opgenomen. Nu zou er sprake zijn van een opzegformulier op de site, maar die kan ik nergens vinden. Ik vind het ronduit schandalig dat er geen mogelijkheid wordt geboden om het abonnement op te zeggen.

De oplossing

het abonnement opzeggen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen