Klacht Online Product Service: opzeggen abonnement,

Klachtnummer
# 75030
Gebruiker
Jootje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb een gratis zending condooms gekregen ,alleen verz.kosten betaald, en nu krijg ik elke keer een zending condooms, ongevraagd, en wordt er geld afgeschreven van mijn rekening. Ik heb dat terug laten storten en krijg nu een anmaning.

De oplossing

opzeggen abonnement, en aanmaning ongedaan maken.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, ik zal contact opnemen via de mail om deze zaak met u af te handelen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen