Klacht Online Product Service: Opzeggen abonnement

Klachtnummer
# 174888
Gebruiker
Ben
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onze minderjarige dochter schijnt een abonnement te hebben afgesloten voor levering van condooms. Graag abonnement annuleren en verdere incasso's staken.

De oplossing

Opzeggen abonnement en staken verdere incasso's. Eerste en enige zending is betaald. Geen verdere zendingen ontvangen alleen betalingsherinneringen. Graag verdere vorderingen laten vervallen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Ben,

    Er is vanmorgen een e mail naar u verzonden.
    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Melinda
    Klantenservice Online Product Service

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen