Klacht Online Product Service: Opzeggen lidmaatschap

Klachtnummer
# 85634
Gebruiker
plleeflang
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een proefpakketje te hebben besteld met eenmalige verzend en administratiekosten heb ik nog tweemaals een pakket ontvangen met de daarbij horende rekening. Omdat ik nergens toestemming heb gegeven voor dit heb ik de pakketen wijselijk teruggestuurd. Het geld heb ik laten retourneren dat van mijn rekening is afgeschreven en ik wil dus alle verdere connecties verbreken. Ik heb tweemaal een mail gehad met openstaande betaling en hierop gereageerd, weet alleen niet of deze ook gelezen is. Ik ga het geld namelijk niet betalen.

Graag zou ik reactie willen dat de connecties/abonnement zullen verdwijnen en ik geen mailtjes meer zal krijgen met een openstaande betaling.


Alvast bedankt,


Paula Leeflang
plleeflang@hotmail.com
En
Josefien van Klaveren
josefienhelena@hotmail.com

De oplossing

Sluiting van ons abonnement en geen verdere mailtjes met openstaande betaling of verdere proefpakketjes. Alle connecties wil ik graag verbreken. Het gele dat van mijn rekening is afgeschreven heb ik al laten retourneren.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Paula en Josefien,Wij hebben inmiddels van jullie beide 2 vervolgzendingen ontvangen en zullen hier niet voor hoeven te betalen.
    Echter is het in beide gevallen zo dat wanneer er niet minimaal 1 vervolgzending afgenomen wordt, het proefpakket de normale prijs van 12.95 wordt. Deze dient dus nog wel betaald te worden.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen