Klacht Online Product Service: Opzegging abonnement 'gratis' condooms

Klachtnummer
# 72230
Gebruiker
Hamming
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na meegedaan te hebben aan een actie voor 10 'gratis' condooms, voor alleen € 1,95 verzendkosten, ben ik ineens lid geworden en heb ik een maandelijks abonnement. Hier zit ik absoluut niet op te wachten en vind het absurd dat dit zomaar gedaan kan en mag worden. Nu wil ik mijn "abonnement" opzeggen maar krijg ik via het klachtenformulier op hun site de reactie dat ik een verkeerd bedrijf contacteer. Wat is hier aan de hand?

De oplossing

per directe opzegging van lidmaatschap en bijbehorend abonnement

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen