Klacht Online Product Service: Opzegging abonnement per direct!

Klachtnummer
# 76237
Gebruiker
Schoolstraat 6
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedenavond, ik heb eenmalig toestemming gegeven aan Online Product Service om verzendkosten van mijn rekening af te schrijven voor 'gratis' condooms.
Er wordt nu zonder mijn toestemming deze maand 12,95 afgeschreven voor een pak condooms. Zoals gezegd heb ik hier geen toestemming voor deze incasso gegeven.
Op de website kan ik geen klacht indienen en telefonisch zijn ze enkel alleen op vrijdag bereikbaar!

De oplossing

Ik wens dat het abonnement per direct opgezegd wordt en dat deze automatische incasso per direct stopt!

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Moniek,U bent al afgemeld en ontvangt dus geen producten meer van ons. En is de automatische incasso gestopt.
    Verder zijn wij ook op dinsdag bereikbaar.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen