Klacht Online Product Service: opzegging duurt maanden word gek van dit bedrijf

Klachtnummer
# 152734
Gebruiker
joyce
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Jaar geleden 1 x aangemeld voor de gratis condooms daarna is het opzeggen onmogelijk meerdere email gestuurd nergens word op gereageerd.
Klantenservice krijg je niet eens te pakken !
Heb maanden lang betaald en geprobeerd om.stop te zetten.
Zit met een la vol condooms .
Waardeloos dit.
Ik krijg nu mails dat ik moet betalen van de laatste maand maar ben er zo klaar mee.
Ik probeer al maanden hiervan af te komen.
Drijft je gewoon tot waanzin.

De oplossing

Ik wil dat het stopt per direct.
Ik probeer het al maanden maar word hier gewoon bijna letterlijk ziek van

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,

    U bent inmiddels al afgemeld en zult niets meer ontvangen. Echter dient u nog wel de openstaande factuur te betalen.

    Overigens zien wij dat u nog geen maanden bij ons staat ingeschreven.

    Met vriendelijke groet, Jan

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen