Klacht Online Product Service: Opzegging Online Product Service

Klachtnummer
# 117129
Gebruiker
Bibi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Er werd hier gedacht dat jullie proefpakket eenmalig zou zijn.
Echter is dit niet het geval mijn partner heeft de beschrijving niet goed gelezen, jullie 2e proefpakket is terug gestuurd. Excuses voor het ongemak.
Ik zou graag GEEN producten of rekeningen meer van jullie ontvangen.
Bij voorbaat dank.

Hoop dat deze informatie voldoende is.

De oplossing

GEEN producten of rekeningen meer ontvangen zou heel erg fijn zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste B. Kok, u bent afgemeld. Verdere afhandeling zal plaats vinden via het bij ons bekende emailadres.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen