Opgelost door Online Product Service: Opzegging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181905
Gebruiker
Fortunist
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Opzegging van het ontvangen en betalen van condooms.
Door jullie "slimme" marketing heeft mijn partner blijkbaar een bestelling bij jullie geplaatst. Vervolgens zat ze vast aan een maandelijkse zending en kon die niet opzeggen.
Ze durfde het niet te vertellen waardoor er maanden geld van onze rekening is afgeschreven. Door jullie gewiekst gekozen naam viel de afschrijving ook niet direct op.
Dit is op zijn zachts gezegd een discutabele manier van klantenbinding!

De oplossing

Ik eis dat de verzending van jullie product aan ons adres per direct stopt.
Ik zal geen bedragen terugvorderen, aangezien de producten geleverd zijn.
Echter, mochten jullie verzuimen deze opzegging te honoreren zal ik het afgeschreven bedrag direct terug laten boeken en jullie "blacklisten". Ook als de levering aan ons adres zal continueren zullen jullie het bedrag niet meer kunnen incasseren.

Bij voorbaat dank.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Bas,

    Excuses voor het ongemak. Ik heb u per direct afgemeld van onze service en kan garanderen dat er in de toekomst geen zendingen meer uw kant op komen.
    Als er vragen zijn dan horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Daniel
    Klantenservice Online Product Service
  2. Auteur
    Fortunist
    Datum
    Snel en juist afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fortunist
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy