Klacht Online Product Service: Proefpakket aangevraagd, maar ontvang nu ongewenste zendingen

Klachtnummer
# 87827
Gebruiker
Mariska
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een tijdje geleden heb ik een gratis proefpakketje condooms aangevraagd, maar nu wordt er telkens een bedrag van 12,95 van mijn rekening geschreven, terwijl ik daar geen toestemming voor heb gegeven en er nergens vermeld stond dat er vervolgzendingen zouden komen. In de pakketjes die ik momenteel ontvang zit ook een briefje met: "Alsjeblieft, je gratis proefpakketje". Ik vind het dus erg vervelend dat ik dit ongevraagd opgestuurd blijf krijgen en er ook nog voor moet betalen. Wanneer ik Online Product Service opzoek, vind ik nergens een e-mail adres, maar moet ik een brief sturen. Het telefoonnummer kan ik niet bereiken.

De oplossing

Ik zou graag het geld terug willen en wens deze proefpakketjes niet meer te ontvangen en zeker niet betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Mariska,
    Het stond wel op degelijk op de site aangegeven dat u na uw eerste zending vervolgzendingen gaat ontvangen.
    U kunt uw laatste zending van 4 december aan ons retourneren. De overige zendingen dienen helaas wel betaald te worden.
  2. Auteur
    Mariska
    Datum
    Inmiddels contact via e-mail, lijkt me dubbelop hier verdere reacties te plaatsen. Wat Online Product Service doet is niet ok, de actie voor gratis condooms is misleidend en onduidelijk voor de consument. Zie artikel van 20 sept in Telegraaf en klachten via Radar en Consumentenbond. Dat spreekt voor zich, lijkt me.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen