Klacht Online Product Service: Proefpakket condooms voor €1,95 blijkt een maandelijkse betaling van €12,95 te betekenen

Joost

Op 25-8- 2014 heeft een vriend van mij een proefpakket condooms besteld vanaf mijn rekening en daar moest ik €1,95 voor betalen. Ik ging er vanuit dat dit een eenmalige transactie zou zijn, maar achteraf blijkt dat ik vast zit aan een soort van abonnement wat maandelijks €12,95 kost. Op 9-9-2014 , 16-10-2014, 4-11-2014 en 2-12-2014 is er per automatisch incasso €12,95 steeds van mijn rekening afgeboekt. Dit is mij niet duidelijk gemaakt. Overigens heb ik na het proefpakket geen producten meer ontvangen van Online Product Service waardoor het mij nu pas is opgevallen dat ik maandelijks betalingen aan hun doe.

Ik wil dit graag per direct stopzetten en mijn geld eventueel met terugwerkende kracht ontvangen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Groeten Joost Rikkink
joost0123@hotmail.com
06-51934534

Ik wil graag dat de maandelijkse betalingen per direct stoppen en mijn geld eventueel met terugwerkende kracht ontvangen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Online Product Service
    Beste Joost,
    U bent inmiddels afgemeld en zult dus geen producten meer van ons ontvangen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?