Klacht Online Product Service: retouren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 162231
Gebruiker
corstiaan
Datum
15 reacties

Details

De klacht

wij hebben aan deze Online Product Service ,goederen die wij niet besteld hebben retour gezonden ,wij wachten al meer dan een jaar op ons geld ,
het laatste schrijven naar dit bedrijf was op 17--03-2016
met het verzoek ons te goed aan ons te betalen ,
dit bedrijf reageert nergens op .

De oplossing

wij willen zeer graag ons geld terug hebben ,
zelf het rekening nummer is daar bekend .
NL24INGB0687436745

15 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Corstiaan,

    Wij hebben inderdaad pakket van u retour ontvangen. Echter accepteren wij alleen pakketten die binnen 14 dagen retour komen. Verder weten wij zeker dat u zelf de bestelling heeft geplaatst er tijden de aankoop direct via iDeal betaald is. Hierbij worden uw gegevens bevestigd.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice Producta
  2. Auteur
    corstiaan
    Datum
    dit bedrijf heeft aangeboden ,voor een gratis artikel wij moeten alleen de porto kosten betalen ,wij hebben deze gratis art,ontvangen ,in plaats dit eenmalig was,kreeg ik deze elke maand ,ik dacht al weer een gratis ,maar gezien er op het internet voor dit bedrijf de handels wijze onder de loep was genomen ,en mijn er op werd gewezen dat dit bedrijf zonder toestemming zo maar geld van je rekening voor dit niet gewenste art ,er af haalde ,om deze rede eist ik al mijn geld terug
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Corstiaan,

    U heeft een proefpakket aangevraagd die inderdaad gratis is. Toen u dit product heeft aangevraagd bent u akkoord gegaan met de voorwaarden die duidelijk op de voorpagina van de site staan aangegeven. Deze staan zeer duidelijk vermeldt voordat u op de knop bestellen drukt. Hiermee gaat u akkoord met het feit dat wanneer u zich niet binnen 14 dagen na het proefpakket afmeldt, wij een vervolgzending mogen sturen. Deze bedraag 10 condooms en is EUR 14,95.
    Dit is dus uiteraard niet zonder toestemming, u heeft immers ingestemd met de voorwaarden. Om deze reden zult u uw geld niet terug kunnen vorderen.
    Hopelijk heb ik u hiermee genoeg geïnformeerd.

    met vriendelijke groet,
    Joris
    Klantenservice Online Product Service
  4. Auteur
    corstiaan
    Datum
    geachte heren ,zo als u weet heeft u al meer dan duizenden klachten al ontvangen betreft uw handelswijze ,
    ik blijf er bij ,ik eis mijn geld terug ,
    ik hou niet van opgelicht te worden door geen bedrijf .
    ik weet best dat uw bedrijf zeer slecht aan geschreven staat ,maar ja daar komt je later achter ,als u te onrechte goederen stuurt ,en nog geld zonder mijn toestemming van onze rekening haalt ga je op het internet zoeken ,en ja uw bedrijf is niet betrouwbaar in handel ,wacht op mijn geld
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Corstiaan,

    Wat wij doen is niet oplichten, dit is perfect legaal. U heeft zelf aangegeven hiermee akkoord te gaan, en daarmee is het rechtsgeldig een vervolgzending te sturen met de daaraan verbonden kosten. Wij kunnen op dit moment toch echt niet het geld op uw rekening terug storten.
    mvg,

    Joris
    Klantenservice Online Product Service
  6. Auteur
    corstiaan
    Datum
    geachte heren als jullie niet willen betalen ,moet wij maar naar de rechtbank samen gaan ,ik nodigt ook de andere duizenden [[ klanten]] uit om te getuigen tegen uw bedrijf ,
    uw handels wijzen is geheel niet juist en misleidend ,
    uw weet wij worden toch in het gelijk gesteld ,dus de kosten betreft de rechtbank komen zijn voor u
  7. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Corstiaan,

    Ik zal u een mail sturen op het bij ons bekende email adres om tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,

    Johan
    Klantenservice
  8. Auteur
    corstiaan
    Datum
    ik hebt alle klachten die u ontvangen hebt gelezen ,u krijgt hoe dan ook zeer veel klachten ,van klanten die ontevreden zijn betreft uw handelwijze .
    u heeft de kans ,te betalen wat mijn toe komt ,
    naar de rechtbank .
    of naar de t.v deze zijn er ook gek op ,op zo zaak
    ik hebt zelf ook en website als ik dit met mijn klanten zal doen raak ik iedereen kwijt ,en volgen zeer veel aanklachten tegen mijn,als website moet je klanten koesteren ,hier van heeft u nooit gehoord
  9. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Corstiaan,

    Zoals eerder aangegeven kunt u ons mailen en dan kunnen we het probleem onderling wellicht nog oplossen, op deze manier komen we niet veel verder.

    met vriendelijke groet,

    Joris
    Klantenservice Online Product Service
  10. Auteur
    corstiaan
    Datum
    ik wacht op een goed voorstel van u .
    ik ben maar een van de duizenden klagers
  11. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Corstiaan,

    Er is op 14 april een afhandelvoorstel naar u gedaan op het bij ons bekende email adres, graag verwijs ik hier naar.

    Met vriendelijke groet,

    Nick
  12. Auteur
    corstiaan
    Datum
    wij gaan stellen u het volgende voor een bedrag 51,75 .als u hier aan wil voldoen ,vergeten wij de rest wel
  13. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Corstiaan,

    Ik wil u nogmaals wijzen op het afhandelvoorstel dat u is toegestuurd op 14 april.

    Met vriendelijke groet,

    Nick
  14. Auteur
    corstiaan
    Datum
    ik hebt u een zeer goed voor stel gedaan ,
    in uw voordeel
  15. Auteur
    corstiaan
    Datum
    ik hebt een eis ingediend ,ik zelf ben met mijn eis , al tegemoet gekomen met de helft ,maar ja ze willen het liefs ook geen geld terug storten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
corstiaan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen