Klacht Online Product Service: retouren

corstiaan

wij hebben aan deze Online Product Service ,goederen die wij niet besteld hebben retour gezonden ,wij wachten al meer dan een jaar op ons geld ,
het laatste schrijven naar dit bedrijf was op 17--03-2016
met het verzoek ons te goed aan ons te betalen ,
dit bedrijf reageert nergens op .

wij willen zeer graag ons geld terug hebben ,
zelf het rekening nummer is daar bekend .
NL24INGB0687436745

Beste Corstiaan,

Wij hebben inderdaad pakket van u retour ontvangen. Echter accepteren wij alleen pakketten die binnen 14 dagen retour komen. Verder weten wij zeker dat u zelf de bestelling heeft geplaatst er tijden de aankoop direct via iDeal betaald is. Hierbij worden uw gegevens bevestigd.

Johan
    Klantenservice Producta
    corstiaan
    dit bedrijf heeft aangeboden ,voor een gratis artikel wij moeten alleen de porto kosten betalen ,wij hebben deze gratis art,ontvangen ,in plaats dit eenmalig was,kreeg ik deze elke maand ,ik dacht al weer een gratis ,maar gezien er op het internet voor dit bedrijf de handels wijze onder de loep was genomen ,en mijn er op werd gewezen dat dit bedrijf zonder toestemming zo maar geld van je rekening voor dit niet gewenste art ,er af haalde ,om deze rede eist ik al mijn geld terug
    Beste Corstiaan,

U heeft een proefpakket aangevraagd die inderdaad gratis is. Toen u dit product heeft aangevraagd bent u akkoord gegaan met de voorwaarden die duidelijk op de voorpagina van de site staan aangegeven. Deze staan zeer duidelijk vermeldt voordat u op de knop bestellen drukt. Hiermee gaat u akkoord met het feit dat wanneer u zich niet binnen 14 dagen na het proefpakket afmeldt, wij een vervolgzending mogen sturen. Deze bedraag 10 condooms en is EUR 14,95.
    Dit is dus uiteraard niet zonder toestemming, u heeft immers ingestemd met de voorwaarden. Om deze reden zult u uw geld niet terug kunnen vorderen.
    Hopelijk heb ik u hiermee genoeg geïnformeerd.

met vriendelijke groet,
    corstiaan
    geachte heren ,zo als u weet heeft u al meer dan duizenden klachten al ontvangen betreft uw handelswijze ,
    ik blijf er bij ,ik eis mijn geld terug ,
    ik hou niet van opgelicht te worden door geen bedrijf .
    ik weet best dat uw bedrijf zeer slecht aan geschreven staat ,maar ja daar komt je later achter ,als u te onrechte goederen stuurt ,en nog geld zonder mijn toestemming van onze rekening haalt ga je op het internet zoeken ,en ja uw bedrijf is niet betrouwbaar in handel ,wacht op mijn geld
    Beste Corstiaan,

Wat wij doen is niet oplichten, dit is perfect legaal. U heeft zelf aangegeven hiermee akkoord te gaan, en daarmee is het rechtsgeldig een vervolgzending te sturen met de daaraan verbonden kosten. Wij kunnen op dit moment toch echt niet het geld op uw rekening terug storten.
    mvg,

corstiaan
    geachte heren als jullie niet willen betalen ,moet wij maar naar de rechtbank samen gaan ,ik nodigt ook de andere duizenden [[ klanten]] uit om te getuigen tegen uw bedrijf ,
    uw handels wijzen is geheel niet juist en misleidend ,
    uw weet wij worden toch in het gelijk gesteld ,dus de kosten betreft de rechtbank komen zijn voor u
    Beste Corstiaan,

Ik zal u een mail sturen op het bij ons bekende email adres om tot een oplossing te komen.

Johan
    Klantenservice
    corstiaan
    ik hebt alle klachten die u ontvangen hebt gelezen ,u krijgt hoe dan ook zeer veel klachten ,van klanten die ontevreden zijn betreft uw handelwijze .
    u heeft de kans ,te betalen wat mijn toe komt ,
    naar de rechtbank .
    of naar de t.v deze zijn er ook gek op ,op zo zaak
    ik hebt zelf ook en website als ik dit met mijn klanten zal doen raak ik iedereen kwijt ,en volgen zeer veel aanklachten tegen mijn,als website moet je klanten koesteren ,hier van heeft u nooit gehoord
    Beste Corstiaan,

Zoals eerder aangegeven kunt u ons mailen en dan kunnen we het probleem onderling wellicht nog oplossen, op deze manier komen we niet veel verder.

met vriendelijke groet,

corstiaan
    ik wacht op een goed voorstel van u .
    ik ben maar een van de duizenden klagers
    Beste Corstiaan,

Er is op 14 april een afhandelvoorstel naar u gedaan op het bij ons bekende email adres, graag verwijs ik hier naar.

Nick
    corstiaan
    wij gaan stellen u het volgende voor een bedrag 51,75 .als u hier aan wil voldoen ,vergeten wij de rest wel
    Beste Corstiaan,

Ik wil u nogmaals wijzen op het afhandelvoorstel dat u is toegestuurd op 14 april.

Nick
    corstiaan
    ik hebt u een zeer goed voor stel gedaan ,
    in uw voordeel
    corstiaan
    ik hebt een eis ingediend ,ik zelf ben met mijn eis , al tegemoet gekomen met de helft ,maar ja ze willen het liefs ook geen geld terug storten

corstiaan

Ook een klacht indienen over Online Product Service?