Klacht Online Product Service: scheermesje besteld en betaald krijg steeds herinneringen om te betalen

joyce

ik heb op 15 mei 2014 via facebook een gratis scheerset besteld waarbij je alleen verzendkosten moest betalen van 3,90. dat is dezelfde dag van mijn bankrekening afgeschreven en nu krijg ik steeds herinneringen met verzoek om het bedrag van 3,90 te betalen. ik heb geprobeerd te bellen wat niet lukte en ik heb via het n=internet geprobeerd een kalchtenformulier in te vullen maar die is nergens te vinden

ik heb betaald dus wens geen herinneringen meer te krijgen en alle evt rompslomp die er bij komt kijken

Online Product Service
    Beste klant,
    Ik heb uw betaling gevonden in het systeem. De reden dat deze niet goed doorgekomen is, is dat u op kruisje heeft gedrukt in plaats van op verder bij de iDeal betaling. Ik heb de betaling toegevoegd aan uw profiel. U heeft geen openstaande betalingen meer.
    joyce
    Ben blij dat het opgelost is. Alleen wel apart dat ik na dat ik een klacht heb gedaan herinneringen krijg voor een bedrag van 1,95. Daar heb ik toch echt niets voor besteld. Met om de 15 min een herinnering via de mail!!!!!!!
    Online Product Service
    Beste klant, deze mail is een fout geweest, dit bedrag is niet van u op toepassing. U heeft geen openstaande betalingen meer.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?