Opgelost door Online Product Service: scheermesje

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68097
Gebruiker
Tessa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na mijn eerste gratis scheermesje ontvangen te hebben heb ik nog een scheermesjes set ontvangen zonder hiervoor aangegeven te hebben dat ik dit graag wilde. Er is ook ongewenst 14,90 euro afgeschreven.

De oplossing

Geld terug en geen producten meer willen ontvangen of te hoeven betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, u bent uitgeschreven voor verdere zendingen.
  2. Auteur
    Tessa
    Datum
    dankuwel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tessa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen