Klacht Online Product Service: Scheermesjes proefpakket

Klachtnummer
# 114669
Gebruiker
Livaso
Datum
7 reacties

Details

Klacht

ik blijf maar pakketjes ontvangen en wil dit niet, Dit moet per direct stoppen. Aan een proefpakket tegen verzendkosten hoort geen afschrijving elke maand.

Gewenste oplossing

Per direct stoppen met pakketjes sturen en afschrijving van mijn rekening.
Dus stop met alle diensten naar mij

7 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Linda,
    Ik heb u afgemeld en u zult dus geen producten meer van ons ontvangen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  2. Auteur
    Livaso
    Datum
    Waarom sturen jullie nog mails dat ik moet betalen? en dreigen jullie met incasso buro ?gratis-scheerset is gratis!!
    Kortom, het is verboden om consumenten een product ongevraagd toe te zenden met het verzoek om te betalen, terug te zenden of te bewaren. Dit verbod komt uit Europese wetgeving.
  3. Auteur
    Livaso
    Datum
    Het niet of onjuist verstrekken van informatie is een misleidende handelspraktijk in de zin van artikel 6:193b lid 3 sub a van het Burgerlijk Wetboek.
  4. Auteur
    Livaso
    Datum
    begunstigde: Gratis-Scheerset.nlOpenstaand bedrag:€ 25,80 Omschrijving: Levering scheerset Kenmerk: R50213
    Te betalen voor: 03-Jul-2015
    Je hebt een achterstallige betaling. Deze kun je nog zonder verhoging van kosten voldoen.
    IK GA ERVAN UIT DAT IK DEZE EMAIL ALS NIET VERZONDEN KAN BESCHOUWEN. GRAAG BEVESTIGING!
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Linda,
    U heeft nadat ik u heb afgemeld 2 bedragen gestorneerd.
    Daarom krijgt u nu aanmaningen om te betalen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  6. Auteur
    Livaso
    Datum
    Ik heb nooit toestemming gegeven voor incasso en ook niet voor een abonnement op scheermesjes. Ik verzoek u te stoppen met mij lastig te vallen over vermeende openstaande posten. Zo niet ga ik rechtsbijstand inschakelen omdat julliebniet handelen volgens de wet.


  7. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Linda,
    Ik heb u een mail gestuurd op het bij ons bekende email adres.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen