Opgelost door Online Product Service: Scheermesjes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 90278
Gebruiker
Miranda
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zogenaamd een gratis scheermesje uitproberen. Na ontvangst een acceptgiro sturen voor de verzendkosten. Als je die betaald ben je de sjaak en halen ze ongevraagd € 12,90 van je rekening. Toen ik het in de gaten had, was er al 2x afgeschreven. Hiervoor heb ik 1x Scheermesjes ontvangen met een briefje; bedankt voor uw bestelling. IK HEB NIETS BESTELD!!! Bank heeft bedrijf geblokkeerd en 1 X geld terug gehaald. Nu krijg ik een mail, betalingsherinnering ! Bellen heeft geen zin. Er word niet opgenomen. En terug gebeld word je ook niet!

De oplossing

Stoppen met mailen en producten sturen!

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Miranda,
    U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.
  2. Auteur
    Miranda
    Datum
    Er word niets meer toegestuurd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miranda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen