Klacht Online Product Service: Stop het ongewenste abbonement onmiddelijk

Klachtnummer
# 69304
Gebruiker
Nizkoo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte heer mevrouw,

Ik eis dat het abbonoment onmiddelijk stop gezet wordt, ik wist niet dat na een eenmalige betalen automatisch een abbonement wordt afgesloten. Dit was ook niet op de actie vermeldt en ben ik samen met honderden anderen (zoals ik op internet kan zien) in een smerige actie getrapt. Daarnaast eis ik dat het afgeschreven bedrag van deze maand zo snel mogelijk wordt teruggestort.

Hopelijk verneem ik snel een reactie!

De oplossing

Stoppen van het abbonement en het terugstorten van de kosten die door het abbonement gemaakt zijn.

3 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Coen, ik heb je afgemeld. Ik zal je een mail sturen over de verdere afhandeling.
  2. Auteur
    Nizkoo
    Datum
    Beste Arnoud,De laatste levering heb ik zojuist retour gestuurd, hoe kan ik 12,95 euro overmaken voor het allereerste pakket? MvgCoen
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Daar zullen we u een mail over sturen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen