Klacht Online Product Service: stoppen met aanmaningen

Marnix

Hierbij wil ik toch vriendelijk doch dringend verzoeken om te stoppen mij aanmaningen
te sturen van veiligv-vrijen.eu ook wel online product service.
Ik heb eenmaal gratis condooms ontvangen, daar kreeg ik een rekening van €1.95 deze heb ik ook keurig betaald, maar daarna wordt er ongevraagd nog 2 maal een pakket van 10 condooms opgestuurd en worden automatisch van mijn rekening afgeschreven zonder dat ik hier om heb gevraagd. Dit heb ik dus laten terug storten door de bank. Ook heb ik het bedrijf gebeld op de de openingstijen (vrijdag en dinsdag van 10.00 - 17.00 uur) maar er is nooit iemand aanwezig en ook op het contact formulier via de site nooit een reactie geweest. De webpagina is nu ook niet meer online bleek wel.
Maar nu krijg ik dus een aanmaning. Graag wil ik dat deze ellende gaat stoppen en Ik denk dat ik voor het eerste halfjaar wel genoeg condooms heb ontvangen

Graag wil ik dus dat deze aanmaning wordt verwijderd uit alle bestanden binnen jullie organisatie. en dat ik niet meer lastig wordt gevallen met deze dingen.

Online Product Service
    Beste Marnix,
    Het lijkt me sterk dat u nergens reactie op gehad heeft, maar dit zou kunnen.
    Verder is de site gewoon nog online, de actie is echter tijdelijk gestopt.
    Als laatste moet ik u mededelen dat u gewoon 2 vervolgzendingen van ons ontvangen heeft, en deze ook betaald dienen te worden.
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?