Opgelost door Online Product Service: Stopzetten abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94329
Gebruiker
Meijegildemacher
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Ooit bestelde ik bij u een proefpakket condooms. Dat blijkt inmiddels een abonnent te zijn. U schrijft ook automatisch geld van mijn rekening af. Dit wil ik niet meer.
Kunt u per omgaande mijn abonnement stopzetten. De (voor zover ik die al gaf) toestemming voor het automatisch afschrijven is bij deze ingetrokken.

De oplossing

Stopzetten van het abonnement met onmiddelijke ingang. Geen toezending meer en geen automatische afschrijvingen meer.

4 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant,Ik heb de zendingen naar u stopgezet, u zult niks meer van ons ontvangen.
  2. Auteur
    Meijegildemacher
    Datum
    Hartelijk dank voor uw reactie. Ik ga er van uit dat het zo geregeld is en zal het in de gaten houden.
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Zal u wel zo vriendelijke willen zijn om uw klacht van klachtenkompas te halen? Dank u wel.
  4. Auteur
    Meijegildemacher
    Datum
    Er is snel en adequaat gereageerd op mijn verzoek tot stopzetting!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Meijegildemacher
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen