Klacht Online Product Service: Stopzetten bestellinf

# 198086
Rudie

Een tijdje geleden zag ik op facebook dat je gratis condooms kon bestellen. Toen dacht ik; leuk gratis spullen. Uiteindelijk kreeg ik nog een bestelling, na het stopzetten van de bestellingen. Nu elke maand krijg ik een bestelling waar ik weer voor moet betalen. Nu heb ik alles betaald maar ik kan me niet uitschrijven. Ook al een paar keel een mail gestuurd waarop geen reactie kwam

Graag zou ik willen dat de bestelling word stopgezet en niet meer wordt geleverd

Beste Fleur,

Voor het account c104669 zien wij dat uw inderdaad de openstaande betaling betaald hebt. Dit account hebben we nu dan ook voor uw gesloten en stop gezet.
    Echter, staat er op uw tweede account c104668 nog wel een open betaling.
    Dit account hebben we nu op uw verzoek wel stopgezet, maar kunnen we pas verwijderen wanneer uw aan de betaling hebt voldaan.
    Bedankt voor uw mail en we hopen dat we uw zo voldoende geinformeerd hebben.
    Mocht uw nog vragen hebben staan wij voor uw klaar.

Mvg,

Nina
    Rudie
    Geachte Nina,

Mijn product heb ik wel betaald. Hij staat ook wel bij mijn afschriften. Moet ik hem nu nog een keer betalen? Vind het namelijk wel zonde om 2 keer 15 euro eraan te besteden.

Groet,
    Fleur
    Beste Fleur,

uw gaf 2 lidnummers aan, namelijk:
    1. c104668
    2. c104669

Van de eerste lidnummer C104668 heeft u het bedrag nog niet betaald. Daarom kunnen we het account ook nog niet definitief sluiten. Wel hebben we ervoor gezorgd dat er geen nieuwe pakketjes meer verzonden worden.
    Dus kortom: wanneer u het openstaand bedrag betaald voor het pakketje wat uw ontvangen heeft, dan wordt uw account verwijderd.

Van het tweede lidnummer c104669 heeft u het bedrag wel netjes betaald, dus dit account hebben we nu gesloten.

Mvg,

Nina
    Online Product Service

Ook een klacht indienen over Online Product Service?