Klacht Online Product Service: Stopzetten van condooms en GEEN achterstallige rekeningen.......

Klachtnummer
# 108594
Gebruiker
rico12121
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Iemand heeft kennelijk iets voor me aangevinkt/besteld, zodat ik dus nu aan gratis condooms vastzit..... en hier niks van afweet

Het leuke is... de maandelijkse rekeningen van 12,95, waar ik dus ook niks van afweet.........

ik heb ook op google, your best friend gezocht, en ook condoom-anoniem gebeld, en bevestiging gekregen dat contact onmogelijk blijkt te zijn met online product service.... het is 20 over 10 in de morgen, op een dinsdag en geen gehoor.....

gelijk alles geblokkeerd, en alle voorgaande incassos terug laten boeken... want ben er niet van gediend dat er iets van afgeschreven word waar ik niks van weet.. als ik het zelf ergens aangevraagd had, ja oke dan zat ik zelf fout ja, maar alle pakketjes die binnen gekomen zijn zijn nog gesloten..

is ook helemaal niks met me emailadres opgegeven lijkt me? want heb nooit mails ontvangen van ze??

De oplossing

Wat ik wil dat lijkt me wel duidelijk,

stopzeggen van abbonnement, geld terug (word via bank al teruggestort), geen achterstallige rekeningen en dan incasso bureau erboven op....

en als het nodig is, ik wil best de pakketjes die ik binnen heb (stuk of 5/6) terugsturen, zijn nog ongeopend,

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Rico,
    U heeft op Bevrijdingsdag proberen te bellen, toen waren wij inderdaad gesloten.
    Verder wil ik u melden dat u bent afgemeld en dat u dus geen producten meer van ons zult ontvangen. Helaas kan ik de bedragen niet zomaar voor uw kwijtschelden, de laatste zending kunt u officieel nog retourneren. De rest helaas niet.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?