Klacht Online Product Service: Stopzetten van de automatische verzending van condooms.

Klachtnummer
# 115708
Gebruiker
abrandsma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Online Product Service stuurt mij elke maand condooms, de eerste maand gratis en volgende maanden 12,95. Ze gaven aan mij bij de tweede verzending een formulier mee te sturen zodat ik het product kon stopzetten maar dit is niet gebeurt. Hierbij wil ik dus de verzendingen stopzetten. Ik heb geprobeerd een telefoonnummer o.i.d. te vinden maar er is geen website, email adres of telefoonnummer dat ik kan bereiken om het product stop te zetten. Vandaar dat ik het via deze weg doe.

De oplossing

Ik wil graag dat de automatische verzending en incasso wordt stopgezet. En dat het niet nog een keer gebeurd.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Amarens,
    U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.
    Ook zal er dus niets meer geïncasseerd worden.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen