Klacht Online Product Service: Stopzetting abonnement

Klachtnummer
# 122078
Gebruiker
Niek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb inmiddels een paar maanden terug een proefpakket ter waarde van een paar euro besteld. Inmiddels ontvang ik elke maand een pakket en wordt er 12,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik zou me hier graag voor af willen melden

De oplossing

Een directe stopzetting van het abonnement.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Niek,
    U bent afgemeld en zult geen producten meer van ons ontvangen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen