Opgelost door Online Product Service: ten onrechte een bedrag gestort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 159726
Gebruiker
elisabeth
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in mijn adresboek van ing internetbankieren twee online adressen staan de 1 van online product service eronder online.nl nu heb ik in haast een bedrag van 77.25 naar online product service gestort terwijl het voor mijn andere provider internet bellen was online.nl lijkt veel op elkaar,dat was 23 november 2015 ben al hele tijd bezig heb onlineproduct service gebelt gemaild niks geen ene reactie per telefoon werd mij gezegt ja het wordt in orde gemaakt en zou het terug gestort krijgen mijn bank heeft per post het bewijs opgestuurd die ik vervolgens ook naar hun heb gemaild dat online produckt service het bedrag van 77.25 heeft ontvangen als je ze belt kan aLLEEN OP DINSDAG EN VRIJDAG MAAR DINSDAG KRIJG JE EEN BANDJE WE ZIJN ER NIET??? wil dat dit opgelost wordt.

De oplossing

Met spoed me geld terug!

1 reactie

  1. Auteur
    elisabeth
    Datum
    is al opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
elisabeth
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen