Opgelost door Online Product Service: Teveel geld vragen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64183
Gebruiker
MA
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Bij de bestelling van het gratis scheerset heb ik gelijk betaald via Ideal.
Later kwam er via de mail nog een herinnering van de kosten, die heb ik ook maar betaald om gedoe te voorkomen (3,90).
Vandaag krijg ik weer bericht dat ik nog 1,95 moet betalen.

Dit stond nergens aangegeven en daarom wil ik het ook niet gaan betalen.
Ik hoef geen abonnement bij jullie en wil ook geen verdere overeenkomst.

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant,
    Excuses voor het ongemak, het bedrag van 1,95 euro berust op een technische fout en hoeft u dus ook niet te betalen. Daarnaast heb ik u uitgeschreven voor vervolgzendingen.
  2. Auteur
    MA
    Datum
    Dankuwel,Nou krijg ik vandaag toch weer bericht dat ik nu nog 6 euro moet gaan betalen vanwege dat ik geen automatisch incasso heb geaccepteerd wat NIET het geval is.
    Dit moet echt stoppen.
    Kenmerk:42298
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, klopt het dat u sinds de 20e geen mails meer heeft gehad? Dan is het afgerond.
  4. Auteur
    MA
    Datum
    Op 20 juni heb ik mijn laatste mail gehad, klopt het dan?
  5. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Alles is bij deze afghandeld, u zal geen mails meer van ons ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen