Klacht Online Product Service: Toch rekening na uitschrijving

Klachtnummer
# 89927
Gebruiker
S.dekker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 16 december een bevestiging van mijn uitschrijving van het abonnement op de durex condoom service, maar nou heb ik 23 december opnieuw een afschrijving van 12,95 ontvangen.

De oplossing

Ik zou graag onmiddellijk het abonnement nu ECHT stopgezet hebben en de laatste 12,95 weer teruggestort op mijn rekening willen. Ik retourneer u het pakketje indien nodig.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,
    U bent inmiddels al afgemeld en zult dus niets meer van ons ontvangen. Verder kunt u uw laatste pakket nog aan ons retourneren.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen