Klacht Online Product Service: toezending van condooms

Klachtnummer
# 114825
Gebruiker
meinouw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op internet stond dat je gratis condooms kon bestellen, dus ik dacht dat is wel leuk. Toen ik later zag dat ik nog verzendkosten moest betalen heb ik de browser gesloten. Dus ik ben niet verder gegaan. Toch kreeg ik een zending toegestuurd. En vlak daarna nog een zending waar ik al helemaal niet om heb gevraagd. Er wordt van mij verwacht dat ik 12,95 ga betalen voor iets wat ik niet wil (en veel duurder is dan in de winkel).
De manier waarop dit gebeurd vind ik heel erg misleidend en zou echt op moeten houden. De manier waarop ik wordt aangesproken in de brief die ik kreeg was ook niet echt vriendelijk. Er wordt direct gesproken over een verhoging als ik niet betaal.
Ik verwacht dat dit bedrijf heel veel geld verdiend door mensen op deze manier te belazeren.

De oplossing

Ik wil de 12,95- die wordt gevraagd niet betalen want ik heb de zending retour gestuurd. En het liefst zou ik willen dat dit bedrijf helemaal ophoudt met op deze manier te werken.

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Meinou,
    U kunt duidelijk op de site terugvinden dat u akkoord gaat met een minimale afname van één vervolgzending wanneer u een proefpakket bij ons bestelt.
    Indien u alleen het proefpakket wilt afnemen betaalt u hier 12.95 voor.
    Dit is waar u mee akkoord bent gegaan en hier kan ik verder weinig aan veranderen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen