Opgelost door Online Product Service: valse voorlichting inzake gratis toezending.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93302
Gebruiker
WAAM
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanuit facebook heeft mijn zoon (17jaar) een gratis pakketje condooms aangevraagd.
OPS heeft hem er niet duidelijk op gewezen dat hij dan vastzit aan maandelijkse verzending.
De incassso's heb ik nu geweigerd, pakketjes(ongebruikt) gaan retour afzender.
met vriendelijke groet,

A. Wever (vader)
0681280470

De oplossing

stopzetten van incasso's en levering

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste A. Wever,
    Uw zoon is afgemeld en zal geen producten meer ontvangen.
  2. Auteur
    WAAM
    Datum
    OPS: dank voor snelle en adequate oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WAAM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen