Klacht Online Product Service: Verborgen voorwaarden

Klachtnummer
# 70116
Gebruiker
dannyboom
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Door het email bombardement toch besloten om eens gebruik te maken van de aanbieding. Nu blijkt achteraf dat er bij niet voortzetten van de overeenkomst, voor het eerste pakket alsnog €12.95 in rekening worden gebracht. Dit merk ik pas een dag later.

Ik heb uiteraard volgens hun eigen voorwaarden een bericht gestuurd per site. Maar door ze op te zoeken merk ik dat er toch het een en ander niet klopt.

Ik heb een bericht gestuurd dat ik geen gebruik wil maken van het welkomstpakket of wat dan ook. Ook dat ik mijn eerste betaling terug wil ontvangen.

Ik vind het dubieus dat een bedrijf dat zo groot zou zijn, alleen op vrijdag bereikbaar is.

De oplossing

Betaling a €1.95 terug naar mijn rekening.
Stopzetting abonnement
Geen welkomstpakket
Geen verdere afscrhrijvingen
Geen email reclame meer.

3 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Danny, volgens mijn gegevens ben u al afgemeld en heeft wordt uw geld al terug over gemaakt.
  2. Auteur
    dannyboom
    Datum
    Ik ben nog aan het wachten op de bevestiging van mijn retour zoals meerdere malen gevraagd.
  3. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste,
    U product is 15 augustus bij ons retour ontvangen.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen