Klacht Online Product Service: Wanneer wordt €12,95 terug geboekt naar mijn rekening?

Klachtnummer
# 66235
Gebruiker
gerrie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg op 24 juni een mail en hierin wordt bevestigd dat dit bedrijf €12,95 hebben teru geboekt
Dit is nog tot op heden niet gebeurd!!
Heb herhaaldelijk mailtjes gestuurd, maar geen contact, dit ook telefonisch
Geen contact

De oplossing

Dat er eindelijk dit bedrag €12,95 wordt terug geboekt, ze hebben dit mij bevestigd.

2 reacties

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, ik heb u hierover gemaild. Het zal morgenmiddag nogmaals worden over gemaakt.
  2. Auteur
    gerrie
    Datum
    Nogmaals???het is helemaal niet overgemaakt!!

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen