Klacht Online Product Service: WWW.GRATIS SCHEER-SET.NL BLIJKT NIET GRATIS TE ZIJN, HET ZIJN OPLICHTERS

# 120663
amilcarrego

BEN OP EEN SITE GEWEEST MET GRATIS PRODUCTEN MIJN GEGEVENS INGEVULD
IK ZOU DE VERZENDKOSTEN BETALEN VAN € 3,95 VOOR MANNEN SCHEERMESJES NU KRIJG IK VROUWEN SCHEERMESJES HIER HEB IK NIET OM GEVRAAGD EN ELKE 2 WEKEN KRIJG IK NIEUWE SCHEERMESJES ERBIJ HIER HEB IK NIET OM GEVRAAGD, WIL BEST DE VERZEND KOSTEN BETALEN VAN € 3,95
MAAR NIET VOOR DE ANDERE VERZENDINGEN, DEZE ORGANISATIE MOET ECHT GAAN STOPPEN MET OPLICHTEN, DIT MOET ECHT DOOR DE OVERHEID WORDEN
GESTOPT.

GRAAG HIER EEN OPLOSSING VOOR.
MET VRIENDELIJKE GROET,

A. REGO

STOPPEN MET PRODUCTEN TOESTUREN WAAR IK NIET OM HEB GEVRAAGD.
IK HEB GEEN CONTRACT GETEKEND MAAR ALS ZIJ DAT DENKEN GRAAG STOPPEN
IK BEN EEN MAN GEEN VROUW IK HOEF GEEN VROUWEN PRODUCTEN.

Online Product Service
    Beste Mike,
    U heeft besteld op de site gratis-scheermesjes.nl, de complete site is roze en er staat duidelijk aangegeven 'for women'. Ik snap dan ook niet zo goed hoe u heeft kunnen denken dat het om scheermesjes voor mannen ging.
    Verder kan u de laatste zending kosteloos aan ons retourneren, de tweede zending moet wel betaald worden. Er stond duidelijk op de site aangegeven dat u na uw proefpakket vervolgzendingen zou gaan ontvangen tot wederopzegging.
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?