Opgelost door Online Product Service: Zending terug gestuurd maar blijf rekeningen en herinneringen krijgen via mail

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 63204
Gebruiker
rene2807
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kreeg een pakketje thuis gezonden met condooms die ik niet besteld had.
Uiteraard zie je aan de buitenkant niet wat er in zit, dus heb ik het pakketje open gemaakt.
Deze heb ik keurig weer dicht geplakt en retour afzender gedaan.

Keurig kreeg ik 2 dagen later al een mail met de bevestiging van uitschrijving.

Alleen nu blijf ik via de mail bestookt worden met een factuur van € 1,95.
Alleen vandaag heb ik deze mail al 4x ontvangen.
1x om 08:37, 1x om 9:50, 1x om 11:08 en 1x om 13:24
Het tijdstip van schrijven van deze klacht is om 13:50, dus ik ben benieuwd hoeveel mails ik vandaag nog ga krijgen.

Betalen doe ik zeker niet, aangezien ik hier niet om heb gevraagd.

Gewenste oplossing

Mij uit de mailing lijst halen en me niet bestoken met herinneringen / betalingsachterstand.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    rene2807
    Datum
    Geen reacties meer gekregen dus ik denk dat het is opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen