Klacht Online Product Service: zonder besteld te hebben scheermesje ontvangen

Klachtnummer
# 67425
Gebruiker
annita
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb zonder besteld te hebben van de week een kapot scheermesje ontvangen, die ik niet wil.
Heb hem gelijk weer retour afzender gestuurd, maar wat blijkt nu, ze hebben €14,90 van mijn rekening gehaald. Wat een brutaliteit.

Gewenste oplossing

ik wil geen post meer van hun ontvangen. Wil dat ze alles gelijk stopzetten.
En wil mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste klant, wij hebben u een mail gestuurd.

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen