Klacht Online Product Service: zonder toestemming maandelijks geld van mijn rekening voor scheermesjes

Klachtnummer
# 121734
Gebruiker
Miranda35
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb een tijd geleden eenmalig scheermesjes besteld. vervolgens krijg ik deze regelmatig geleverd en gaat er al maanden 9,95 van mijn rekening af zonder dat ik daar voor gemachtigd heb. Ik wil graag dat dit stopt. Geen levering meer, geen geld van mijn rekening af en uit het klantenbestand.
Het rekeningnummer van het bedrijf online product service maandaat? is NL54INGB0004547766

De oplossing

Stop de levering, haal mij uit het klantenbestand en stop met de afschrijvingen van mijn rekening van 9,95 per maand.

6 reacties

  1. Auteur
    Miranda35
    Datum
    O ja, en met terugwerkende kracht mijn geld terug van de maanden dat de 9,95 afgeschreven is. terwijl ik maar eenmalig scheermesjes heb gekocht en alleen akkoord heb gegeven voor de verzendkosten eenmalig te betalen.
  2. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Miranda,
    Op de bovenstaande gegeven kan ik u niet in ons systeem terugvinden.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  3. Auteur
    Miranda35
    Datum
    Mijn excuses, ik heb het verkeerde adres genoteerd. mijn gegevens:
    Dijks
    prof h bavinckstraat 56
    1068kd amsterdam

    Als het goed is kunt u mij nu vinden, zoniet hoor ik graag welke gegevens u dan verder nodig heeft.
  4. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Miranda,
    Met deze gegevens kon ik u inderdaad in ons systeem terugvinden.
    Bij deze bent u afgemeld en zult u geen producten meer van ons ontvangen.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice
  5. Auteur
    Miranda35
    Datum
    Hartelijk dank, en hoe krijg ik mijn geld terug van alle maanden dat er zonder toestemming 9,95 van mijn rekening is gehaald?
  6. Auteur
    Online Product Service
    Datum
    Beste Miranda,
    Hier kan ik niets voor u betekenen, er staat/stond duidelijk op de site vermeld dat het gaat om een proefpakket met vervolgzendingen die 9.95 per stuk kosten.
    U had zich hier ieder moment voor af kunnen melden.
    Met vriendelijke groet,
    Johan
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen