Klacht Online Product Service: zonder toestemming maandelijks geld van mijn rekening voor scheermesjes

Miranda35

Ik heb een tijd geleden eenmalig scheermesjes besteld. vervolgens krijg ik deze regelmatig geleverd en gaat er al maanden 9,95 van mijn rekening af zonder dat ik daar voor gemachtigd heb. Ik wil graag dat dit stopt. Geen levering meer, geen geld van mijn rekening af en uit het klantenbestand.
Het rekeningnummer van het bedrijf online product service maandaat? is NL54INGB0004547766

Stop de levering, haal mij uit het klantenbestand en stop met de afschrijvingen van mijn rekening van 9,95 per maand.

Miranda35
    O ja, en met terugwerkende kracht mijn geld terug van de maanden dat de 9,95 afgeschreven is. terwijl ik maar eenmalig scheermesjes heb gekocht en alleen akkoord heb gegeven voor de verzendkosten eenmalig te betalen.
    Beste Miranda,
    Op de bovenstaande gegeven kan ik u niet in ons systeem terugvinden.
    Miranda35
    Mijn excuses, ik heb het verkeerde adres genoteerd. mijn gegevens:
    Dijks
    prof h bavinckstraat 56
    1068kd amsterdam

Als het goed is kunt u mij nu vinden, zoniet hoor ik graag welke gegevens u dan verder nodig heeft.
    Beste Miranda,
    Met deze gegevens kon ik u inderdaad in ons systeem terugvinden.
    Bij deze bent u afgemeld en zult u geen producten meer van ons ontvangen.
    Miranda35
    Hartelijk dank, en hoe krijg ik mijn geld terug van alle maanden dat er zonder toestemming 9,95 van mijn rekening is gehaald?
    Beste Miranda,
    Hier kan ik niets voor u betekenen, er staat/stond duidelijk op de site vermeld dat het gaat om een proefpakket met vervolgzendingen die 9.95 per stuk kosten.
    U had zich hier ieder moment voor af kunnen melden.
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online Product Service?