Opgelost door Online-trainers.com: Toegezegde terugbetaling van cursusgelden wordt maar niet uitgevoerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52786
Gebruiker
gerhard
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin 2013 via Groupon 2x cursus Engels gekocht bij Online-trainers.com (O-T) en die voltooid. In april aanbieding aanvaard in News-letter O-T: we betaalden Euro 178 voor twee jaarcursussen; uiterlijk 31-12-2013 starten en een taal kiezen. Op 28-12-2013 mislukt activeren; melding aan O-T. 9-1 reactie: campagne gesloten; wel mogelijk terugbetaling aanvragen bij Groupon; een week later misverstand opgelost: O T erkent dat we rechtstreeks bij O-T hebben gekocht. Op 24-1 toezegging: betaling binnenkort. Daarna 2x mails heen en weer over betaling. 28-2 mailen we: als nu niet horen dat de betaling is geschied, melden we handelwijze van O-T bij Consumentenbond. Prompte reactie van O-T: we horen zo spoedig mogelijk.
Online-Trainers meldt nergens een adres, zelfs niet op het Certificaat van de voltooide cursus; vermoedelijk een Franse organisatie. De helpdesk: Contact@online-trainers.com We voelen ons bij O-T aan het lijntje gehouden.

De oplossing

toegezegde terugbetaling onverwijld uitvoeren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Online-trainers.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    gerhard
    Datum
    Nadat het bedrijf door ons geinformeerd was, dat we een klacht bij de Consumentbond hadden ingediend (op 1 maart 2014), is de toegezegde betaling die meer dan een maand alsmaar werd uitgesteld, uitgevoerd op 5 maart 2014. Het melden van de klacht bij de Consumentenbond heeft dus het beoogde resultaat gehad. Aan de klacht is volledig tegemoetgekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gerhard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online-trainers.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen