Klacht Online.nl: € 152.31 teveel betaald in 2014 en geen antwoord van Online.nl

Roels

Diverse keren telefonisch contact gehad. Zou worden opgelost. Niets is minder waar. Op 23-02-2015 brief naar directie geen reactie, daarna op 15 maart 2015 een aangetekende brief naar de directie van Online.nl. Helaas tot op heden geen enkele reactie.

Inhoudelijk reactie op eerder genoemde brieven

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Roels,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wij laten de inhoud van de brief nakijken door de financiele afdeling. Zodra alles duidelijk is zullen wij u hierover informeren.Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Hallo Online,
    Inmiddels zijn we alweer bijna een week verder en nog hebben we geen inhoudelijke reactie ontvangen.
    Dit kan toch niet zo moeilijk zijn !!!!
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Roels,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij verzoeken u de gevraagde documenten op te sturen. Zodra wij deze hebben ontvangen kunnen wij u verder informeren.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Roels
    Vandaag op verzoek van Online copieen van bankafschriften toegestuurd per post en per email. Bedragen komen overeen met eerder toegezonden Excel met betalingen. Vertrouw op spoedige terugbetaling van teveel betaalde bedrag ad € 152,31
    Beste lezer,
    Inmiddels alweer twee weken geleden copieen van bankafschriften per post en per email verstuurd. Wilt u de klacht afwikkelen. Teveel betaald bedrag is nu aangetoond. Graag een bedrag van € 152.31 terug storten op onze bankrekening !

Ook een klacht indienen over Online.nl?