Klacht Online.nl: 2 contracten.

Fatiha

Ik heb een contract van tele2 en online.nl onbewust samen afgesloten. Ik kreeg tot mijn verbazing een tweede installatiedoos van online.nl. Ik heb uiteraard gebeld naar online.nl maar die zeiden dat ik sowieso vast zou zitten aan het contract. Noch tele2 noch online.nl konden iets voor me betekenen. Uiteindelijk heb ik het contract verbroken nij tele2 met een afkoopsom van 218 euro. Ik vind dit heel erg zonde van het gekd door een kleine vergissing die ik onbewust heb gemaakt. Dat betekent dus dat ik klant blijf bij online.nl. Mijn vraag aan online.nl is: kan ik als compensatie dat ik toch voor jullie gekozen heb het factuur van 218 euro van tele2 doorsturen? Ik zou heel erg teleurgesteld en ontevreden zijn. Ik hoop dat ik tevreden kan zijn als klant van online.nl.

Met vriendelijke groet

Fatiha Sidelhaj

De afkoopsom van 218 euro van tele2 afhandelen.

Beste mevrouw Sidelhaj,

Bedankt voor het melden van uw klacht. We kunnen ons heel erg goed voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar.
    Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
    Beste mevrouw Sidelhaj,

Zoals zojuist telefonisch afgesproken zullen wij op maandag 4 april 2016 nogmaals contact met u opnemen. Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

Ik heb een monteur voor u ingepland op woensdag 6 april 2016 tussen 12:00 en 18:00 - indien dit niet uitkomt kunnen we deze herplannen.

Beste mevrouw Sidelhaj,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet. Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen. Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.

Beste mevrouw Sidelhaj,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met vriendelijke groet, Asma van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?